
Oude groepsberichten in app of verkeerde data in kalender?
Dinsdag 26 september 2023Beste ouders/verzorgers,
Er komen verschillende meldingen van gebruikers van de app dat data in de kalender niet kloppen en/of ouders nog steeds groepsberichten van vorig schooljaar ontvangen.
De oorzaak hiervan is:
- Kalender > U bent waarschijnlijk in de vakantie in een andere tijdzone geweest.
- Groepsberichten > de telefoon houdt lokaal oude informatie vast.
Dit gebeurt met name op Apple devices.
Herkent u dit probleem?
Helaas is er dan maar één oplossing:
Voor een iPhone:
- App verwijderen
- Telefoon uit en weer aanzetten (Belangrijk!)
- App opnieuw installeren en opnieuw inloggen
Voor een Android telefoon:
- Druk langdurig op de app
- Er verschijnt nu een info popup-je
- Kies daarin voor app-info (uitroepteken)
- Kies opslagruimte
- Kies gegevens wissen
- Kies OK bij - weet je het zeker...
- Even wachten, kan een paar minuutjes duren...
In de bijlage van dit bericht vindt u nog de informatiebrief met de juistte links/QR-codes naar de app, mocht u dit niet meer weten.
We hopen dat hiermee het probleem wordt opgelost en onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Vlaamse Reus.
Hechtelstraat 49
1066 KK Amsterdam
020 3468400
info@nulldevlaamsereus.nl